روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

418 والیبال، رمضان

من روزه نبودم این روزا . ایشالا از فردا ما هم روزه دار میشیم :) وای هوا خیلی گرمه.بخدا روزه داری اینجا خیلی ثواب داره.البته که تو این سالا و گرما به شدت از آمار روزه دارا کم شده، خوب انصافا تو گرمای 50 درجه یه نونوا یا بنا یا چه میدونم جوشکار یا..یا...خیلی های دیگه چطور باید روزه بگیرن؟

همسری یه روز روزه گرفت افتاد به هنو هن ، بنده خدا حقم داشت همش بیرون بود از این اداره به اون سازمان ، آبپز شد تا رفتیم خونه

پریشب از برد والیبال خیلی خوشحال شدیم. کلن من دلم میخواد آخرش نتیجه رو بم بگن. وقتی زنده و مستقیم اینجور مسابقات رو دنبال میکنم دچار تپش قلب میشم خوب گناه دارن ببازن خو

ولی دیشب به همسری گفتم من نمیتونم ببینم بزن دودکش رو ببینیم . دیگه حتی سراغ نتیجه رو نگرفتم چون امیدوارکننده نبود

راستی این محمدموسوی بازیکن خوشکلمون هست ، همشهری ماست، کلی تو شهر براش بنر زدن.

فعلن از این دوتا سریال تو خونه ی ما استقبال شده:


نظرات 5 + ارسال نظر
رزماری یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:58 ق.ظ http://mano-hamsaram.blogsky.com

منم دیشب نتیجه رو نفهمیدم .یعنی یادم رفت نگاه کنم .
برام جالب شد بدونم محمد موسوی اهل کجاست که همشهریتونه؟
جالبه شما هم مثل من سال 88 عروسی کردین .خوشحال میشم بهم سر بزنی

خوش امدی دوست خوبم
چشششم عزیزم

فافا یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 ب.ظ

باختن اونم افتضاح 3-0
منم از این دو تا سریال خوشم اومده

آخ
چقدر بد
دست کم گرفته بودن

آمارین یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:04 ب.ظ

محمد موسوی عراقی:دی اهل دزفول. خدا حفظشون کنه
منم این دوتا سریالو میبینم. خروس قک میکردم خوب باشه. از سعید اقاخانی بعید بود. همون چند دقیقه ای که دیدمش اصلا جذبم نکرد.
البته دودکش هم اون صابخونه شون خیلی حرص ادمو در میاره

آره آفرین همهری ماست نسیم
آره خروس اصلن به دلم ننشت
روز به روز پسرفت میکنن خواهر

مژی یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:33 ب.ظ http://we-life.persianblog.ir

من از خروسم خوشم اومده
:)

:))))))))))

بهزاد و سمیرا یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:47 ب.ظ http://namzady.blogsky.com

من که اصلا وقت فیلم دیدن ندارم

آخی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد