روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

417 wishlist

همه هی ویش لیست  میذارن تو وبلاگاشون 

منم یه چیزایی دوست دارم ولی خیلی هم آرزو نیستن ولی دوست دارم داشته باشمشون:

1)یه ماتیز یا mvm  که مال خوده خودم باشم (اینو واقعاً ، جداً و حقیقتاً میخوام) رنگش مهم نیست :

2) یه تبلت سفید

3 ) یه میز چوبی وسط مبلی شیک و ساده بجای میز فرفوژمون تو پذیرایی مثل اینا :

4)  یه کتابخونه جمع و جور بجای جاکفشی تو پذیرایی :

5) یه استیکر مثل این تو اتاق خوابمون :

 

 6)یه حلقه واسه پرده ی راهروی خونمون :

 

 7)یه تابلوبزرگ مثلاً مثل اینا واسه پذیرایی :

 8) یه والان پرده البته قهوه ای مثل این واسه والان آشپزخونه :


نظرات 7 + ارسال نظر
بهزاد و سمیرا جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ب.ظ http://namzady.blogsky.com

انشالله به زودی هرچی دلت میخواد میزنی
و صاحب میشی

مررررررسی

فافا جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:41 ب.ظ

از نیروی جاذبه کمک بگیر من امتحان کردم جواب میده

جدی؟ ای ول

مژی جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:00 ب.ظ http://we-life.persianblog.ir

با این عکس ها الان کائنات داره میارشون برات
پیشاپیش مبارک
منم دلم خواست این کارو انجام بدم:)

ایشالا عزیزم
آره بنویس باحاله

a n o o شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:15 ق.ظ

ایشاا... هرچی انرژی مثبت هست بیاد طرفت

ایشالا و همچنین برای شما
مرسی

سیندخت شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ق.ظ

ایشالا همش...

ایشالا
:)

آمارین شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 ب.ظ

اون کتابخونه ی سمت چپی رو خیلی خوشم اومد. من که یه چیزی سفارش دادم که حالاحالاها مث دق روی جیگرمه. خیلی کنابخونه دوس داشتم اما اینی که الان دارمو اصلا خصوصا با رنگی که برام زده.
امیدوارم زودی به همه شون برسی.

آره خیلی خوشکله نسیم
مرسی ایشالا

پیراشکی عشق شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ب.ظ http://metoyou10.blogfa.com

منم باید یه ویش لیست تهیه کنم.

آره خیلی باحاله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد