روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

413 سوغات مکه

هی با خودم عهد میبندم هر روز آپ کنم، که نمیشه .

دوست همسری که پارسال ازدواج کرده بودن، همرا بچه 5 ماهشون اومدن پیشمون!!!!!

من فکر کردم با دوتا نوگل شکفته روبرو میشم، دیدم نه بابا اینا ره 5،6 ساله ی ما رو تو کمتر از 1سال رفتن!!!

بچشون خیلی تپل و بامزه بود ، هوس یه بچه 5 ،6 ماهه کردم، مثلاً مال خواهرم باشه .خداااااا

خاله ی مکه رفته ی ما برگشت یه لباس خواب و یه زیرپیرهنی خیلی ضایع نصیب همسری شد!!منم که یه کاسه و بشقاب خوشکل آرکوپال براش برده بودم ... اشکال نداره دنیاست و تلافی

کلن اون روز که رفتیم دیدن خاله همه جمع بودن ، یه بحثایی شد که از رفتنمون پشیمون شدیم . برداشته خاله ی محترم واسه بابای من دمپایی ابری لاانگشتی اورده!!!!! بعد همزمان اینو به بابام داده و به شوهرخاله کم سن و سالم که  همیشه جین میپوشه، پارچه نفیس شلواری!!!!!  بنده خدا بابام هنگ کرده و دمپایی ها رو پاش کرذده دیده تنگه!!!!!! یعنی دیگه آخرش بوده

چه میدونم والا از این ماجراها که برا همه هست مافقط خندیدیم

من اعتقاد دارم یا آدم نباید به کسی هدیه یا سوغات بده ، یا اگر میده واقعن بسنجه و چیزی بده که بدرده طرف بخوره ،نه اینکه فقط رفع تکلیف باشه ، چون هم منتشو میذاره و هم به طرف بی احترامی کرده. پس دادن کادو هم که بدتر از کار اولیه.

بچه ها داریم یه وام 4 ملیونی میگیریم که سودش بدنیست ، میخوایم بزاریم یه جای قرض الحسنه و باش یه وام دیگه بگیریم شاید تونستیم وام 15 تومنیمون که 450 قسطشه و 5 سالست  رو صفر کنیم . دعا کنید توروخدا

نظرات 6 + ارسال نظر
آمارین یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:30 ب.ظ

مامان من پارسال از مکه انصافا سوغاتیای خوبی اورد خصوصا برای خاله ها و زنداییم پارچه هایی اورد که چشمم شدیدا دنبالشونه. شدیدا هم گرون خریده بود اما واقعا هزینه کرده بود. در عوض مثلا خاله ی خانوم دکترم یه تنگ آبگینه اورده بود برای مامانم. که اصلا قیمتی نداره
ما دربه در دنبال وام هستیم اما بهره ها هیلی زیاد شده. همه 27 درصد شدن

دست مامانت واقعن درد نکنه
بایدم همینطوری باشه باید هر دو در یه سطح به هم بدن
ایشالا یه وام خوب پیدا میکنین عزیزم
من تخصصص دارم تو وام گرفتن چند ملیونی میخواید؟

فافا یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ب.ظ http://www.manonafasiim.mahtarin.com

چه سوغاتی هایی به به ادم به وجد میاد
ایشالا جور میشه عزیزم

ایشالا

a n o o دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:44 ق.ظ

پارسال ازدواج و بچه 5 ماهه؟!!!!!
والا سره سوغاتی دادن همیشه ماها بهترین چیزارو میدیم و معمولی ترین چیزارو میگیریم!!! چه کنیم!!!
ایشاا... وام شما هم جور بشه! الان که یه سارای متخصص در امورات وامی میتونی بگی من چطوری میتونم وام 10 تومنیه کم بهره بگیرم؟!!

آره :)))))
چرا ار سوغاتی شانس نداریم آیا آنو؟
عزیزم آره الان میام بهت میگم

فهیمه دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:42 ق.ظ

عزیزم ماهم تازگی وام برداشتیم از انصار ولی سودش زیاده 360 تومن هم قسطشه مثلا میخوایم ماشین بخریم نگران نباش انشاالله جور میشه

عزیزم . بخدا گیر این بانکا افتادن خیلی دردسر داره

مژگان یک دنیا عشق دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:55 ق.ظ

خوب سوغاتی رو نیاره که بهتره.آخرش اینه که میگن طرف چیزی نیاورد ولی این مدلی!
وام با این بهره هااااا؟منم دنبال وام بودم ولی بعدش گفتم برم طلا بفروشم.ما هم اتفاقا 4 میلیوم لازم داریم

آره مژگان بخدا
قط منته الکیه این
الهی ایشالا 10 برابر بخری عزیزم
منم همه طلاهامو فروختم

مژی سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:03 ق.ظ http://we-life.persianblog.ir

در مورد سوغاتی کاملا موافقم
والا اینجا بر میدارن یه ذره پارچه میارن که به هیچ کارت نمیاد
خو نیارید به خدا
ایشالله که وام هم درست ممیشههههههههههههه

بخدا من میگم نیارن بهتره یه چیزی به ادم میدن که بدرد تو کمد میخوره نه خودمون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد