روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

412

بچه چرا اول جولای شد و گوگل ریدر نرفت؟  سرکار بودیم آیا؟ مثل جریان تموم شدن دنیا بود آیا؟ 

کلن این روزا حال و حوصله نوشتن ندارم.چراشو نمیدونم.  

ازمایش دادم ،70تومن، کم خون بودم ولی خداروشکر تیروییدم مشکل نداشت. 

نمیدونم شاید همه این بدحالی ها به خاطر قطع قرص روانپزشکم بوده . حالا امروز نوبت دارم . برم بپرسم ببینم .

خبری واقعن نیست . ماه رمضون داره شروع میشه و من آمادگی ندارم . اصلاً نمیدونم میتونم تو گرمای مرداد ماه خوزستان روزه بگیرم یانه؟ بخدا خیلی هوا اینجا گرمه  . بوش میاد همسری هم نخواد بگیره . چقدر بد و بی احساس میشه امسال. 

 

دیشب به صرف نیمرو خواهری اینا اومدن ام خونمون :) 

امروز صبح در عرض کمتر از ده دقیقه برنج خیس دادم .و مقدمات پختن یه قیمه تپل رو انجام دادم امروز بعد از مدتها که ناهار خوب خواهیم خورد . ای ول ای وله یارم پشته دره  

 

وووووی اینو خددددددا:

نظرات 5 + ارسال نظر
a n o o سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:52 ب.ظ

والا منم موندم چرا این گودر سرکارمون گذاشت؟!!!
شاید علت کم حالی همون کمبود آهن باشه!
ایشاا... که چیز مهمی نیست راستش منم فک نکمم بتونم روزه بگیرم مخصوصا با سابقه ناراحتی معده ام و این آخریا که مریض شدم حسابی کم آوردم!!! نمیدونم ولی نذر زیاد دارم که ایشاا.. بتونم و همشو ادا کنم
عجب قیمه ای!!!!!!!!!! البته شما هم بفرمایین آلبالوپلوی مامان پز!!

آنو رفتش گودر :)
ایشالا عزیزم. این سردرده هی میره هی میاد
وای آنو به معده درد که نمیشه دختر روزه گرفت؟
منم آلبالوپل میخوام خو

مژی سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:20 ب.ظ http://we-life.persianblog.ir

خدا رو شکر که مشکل خاصی نبوده
وییییییییییییییییییی
این چقدر خوشمزه میزنه

مرسی گل خانوم
آره بشدت هوس انگیزه

من سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:27 ب.ظ

شرمنده دیگه پیامه دیگه اومده منم مجبورم بدم الله الله الله الله الله الله الله الله الله هرچی ازالله میشه غیرالله نمیشه برای9نفربفرست به جون خودم فرداخبرخوبی بهت میرسه اگرکوتاهی کنی تا9سال بدشانس میشی برای نام خدااستخاره مکن حقیقت دارد.

بهزاد و سمیرا سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:59 ب.ظ http://namzady.blogsky.com

خوب خدا رو شکر که مشکلی نبود

مرسی عزیزم
بوس

فافا سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:48 ب.ظ http://www.manonafasiim.mahtasin.com

عزیزم کم خونی بی حوصلگی میاره قرصای خون ساز بخور ایشالا زودی خوب بانشاط میشی

چشم
مرسی دوست جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد